人気ブログランキング | 話題のタグを見る

館長雇止め・バックラッシュ裁判の情報をお伝えします


by fightback2008
カレンダー
S M T W T F S
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31

すべての力と公明さが、裁判の過程で獲得できますように!

すべての力と公明さが、裁判の過程で獲得できますように!_b0159322_161328.jpgマリ子さん、こんにちは。遅くなりましたが、平和で平等な年になりますよう新年のご挨拶を申し上げます。日本で「イプセンの女たち」の公演ができましたこと、本当に素晴らしかったです(注)。私自身、多くを学びました。とりわけ私にとって、大阪の女性センターで公演できたことは重要でした。公演の前後に助けていただいたことに、もう一度お礼を申し上げます。

あなたが女性センター館長だった時の状況とそこであなたが受けたスキャンダラスな扱いついての文書を読みました。あなたはその市当局を提訴しているということを知りましたが、裁判の進行はどうですか。あなたの必要とするすべての力や公明さが、裁判の過程で獲得できますように。

日本の後、私たちは、キエフ、コペンハーゲン、シンガポールへ参りました。シンガポール後、大変疲れ、島で数日間骨休めをした後、冬の北欧に戻りました。今月、私は女性と子どものための暴力防止対策について研修の講師をすることになっています。また日本を訪ね、またお会いできればと思っています。お仕事、がんばってください。

クリス・プール(デンマークのフルート奏者、作曲家、女・子どもへの暴力防止インストラクター) http://www.chrispoole.dk  原文は英語 ↓
(注「人形の家2006」のこと。http://ibsen2006.fem.jp/ )


Hello Mariko,

A late new year’s greeting with a wish for more peace and equality in
the coming year.Our time in Japan with the Ibsen Women performace
was very fascinating. I learned a lot. It was especially important for
me to be and perform at the women’s center in Osaka. Once again -
thanks for all your help before and after.

I read your account of your situation as the leader of the women’s
center and the scandalous treatment you have received. As I
understand it, you are suing the city government and how is that
going? I wish you all the strength and clearness you need to get
through the process.

After Japan and a few days home, the group went on to Kiev,
Copenhagen and Singapore. We were very tired after Singapore,
but then had a few days relaxing on an island before returning to
the Nordic winter.I will be doing some teaching and lecturing on
prevention of violence against women and children this month.

I hope to have the opportunity to come to Japan again and to
meet you again.

Good luck with your work.

Best wishes,
Chris Poole
http://www.chrispoole.dk
by fightback2008 | 2007-01-09 16:09 | 応援メッセージ